sushi en bbq!

9 mei 2008 - Västerås, Zweden

Hej,

Allemaal bedankt voor de berichtjes, smsjes, mailtjes enz. Super!

Vorige week vrijdag was overdag weer net als normaal: hard bezig met m'n stageopdracht. Vrijdagavond daarentegen was een avond anders dan andere avonden. Sushi maken met de meiden van de gang. Superleuk en heel lekker. Zaterdag lekker niksen en film kijken met een paar vrienden.

Zondag weer een tripje gemaakt naar een eiland hier in de buurt: Björnö. Een kwartier fietsen en je bent in de supermooie natuur van Zweden. Op het eiland zijn een paar bbq-plaatsen ingericht waar je gewoon kunt bbq-en wanneer je maar wilt. Echt handig en leuk, zouden we ook eens in Nederland moeten doen. Ling een chinees van het robotproject zou al wat eerder gaan omdat hij een paar vrienden mee zou nemen. Toen we daar aankwamen stond hij daar met een stuk of 30 chinezen. Eén groot feest!

Gisteravond ben ik nog even wezen stappen. Ik keek eens om me heen en bedacht me dat ik in 2,5 week al best veel mensen heb leren kennen. Het gaat echt supersnel! Tegen 2:30 u kwam ik thuis, begon het alweer licht te worden, echt apart.

Dat was het voor deze week, kort maar krachtig...

Vis ses!

Anke

1. Mark:
    9 mei 2008
    He Anke,

Waarom vertel je niks over je brakheid, zoals je net aan mij verteld...:P

Gr
    de Roij
  2. Gido:
    9 mei 2008
    Heey!

Goed om te lezen dat alles daar leuk is:) Ook grappig dat het daar zo vroeg licht word! Veel plezier nog!

Groetjes!
  3. El Brullo:
    10 mei 2008
    Hai Ankiestankie,
    Je vermaakt je top daar zo te lezen, doet me denken aan Aalborg. Hoewel, de prijzen hier in Bolivia iets beter zijn... 10 cent voor een liter pils. Hopaaa! Succes met je opdracht en geniet er van.
    Chau!
  4. Manon:
    12 mei 2008
    Heej mutz!

Gewoon even de groetjes vanuit het zonnige Nijverdal!
    Ben jaloers...

Kus
  5. Luc:
    13 mei 2008
    He miep,

klinkt goed daar, lekker aan het integreren dus :). Gaan Theo en Betty nog langskomen? Had je het laatst over toch? Veel plezier daar!

Groetjes,
    Luc
  6. Anne Woertman:
    14 mei 2008
    hej anke!
    wat grappig dat jij nu in zweden zit! al je verhalen zijn er herkenbaar!
    wist je dat ik tijdens mijn jaar in zweden in uppsala heb gewoond? woonde aan de rivier, midden in de stad, tegenover het kasteel op de berg. en ja..het feest op 30 april is wel bijzonder :) ook nog bij de vuren wezen kijken, 's avonds bij gamla uppsala?
    nou, geniet ervan daar! ik ga je volgen :)
    ha det bra!
    anne
  7. Mahgol:
    14 mei 2008
    Hej Hej.
    Ik have checked your Fotos and tried to read something but did not succeed since it is not as easy as chinees' language. You know? Smart Ha? ;)
  8. Kitty:
    15 mei 2008
    Heey Ankie!

Fijn dat je het zo mooi voor elkaar hebt! Had al wel verwacht dat je zo snel al weer de feestjes hebt weten te vinden ;-) Zet hem op daar!

xxx Kitty!